وای من یسری چیزا که میخورم ترش میکنم معدم بد ریخته بهم چیکا کنم

۸ پاسخ

نبایدبخوری

منم تقریبا از ۲۸هفته اینجوری بودم حتما پنتوپرازول مصرف کن و همراه هر وعده فاموتیدین بخور(من حالم بد بود گفتن ۱۵دقیقه قبل غذا بخورم)

اون سری چیزا رو سعی کن نخوری

عرق نعنا بخور

منم این طور م یعط کن از 7.8به بعد چیزی نخوری خوردی هم مثلا مبوه
مم قرص هم میخورم گاهی وحشتناکه

چیزی میخوری سریع نخواب سرتو ازبدنت بلندتربزار کمتر اذیت میشی تااخربارداری خواهر همراهمون هست

منم مثل شما بودم دکترم پنتوپرازول برام نوشت هرصبح یه دونه میخورم خوب شدم دیگه

منم از این هفته اینجوری شدممم

سوال های مرتبط