شربت زینک بگیرم واسه اشتها یا ایمونوزوم؟

۶ پاسخ

پدیا بست بده

من واسه دخترم پدیاپست گرفتم عاالی بود

بنظرم زینک خوب نیست ورم معده میاره نهایت یک ماه

هرچی دکترش گفته
سرخود نگیر

دکتر گفت واسه رفلاکس خوب نیس

زینک رفلاکس و تشدید میکنه و ایمونوزوم هم طعمش رفلاکس و تشدید میکنه

سوال های مرتبط

مامان مانیار و ملورین مامان مانیار و ملورین ۲ سالگی