من امروز رفتم سه تومن هزینش شد
دکتر درخواست بده چک میشه
دوتا سونو مینویسه هزینه ی دوتاشو میگیرن
من ۳۰هفته هم چسبندگی رفتم هم رشد
شد ۲۱۲۰
جدا ک نه همونه ولی هزینش جداس واسه من هر دو را نوشت توی یه برگ دفترچه سونوگرافی گفت بیمه یکیش را قبول میکنه منم رفتم دکترم گفتم هر کدوم را جدا بنویسه برام
برا من ۳۳ هفته سونو رشد فرستاد ،۳۵ هفته سونو چسبندگی
سوال منم هست گفتم شاید دکترم سونورشد بعدی چسبندگی بگه
جدا هزینه میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.