داخل سونو رشد میتونه چسبندگی هم چک بکنه یا باید جدا برم چسبندگی؟

۷ پاسخ

من امروز رفتم سه تومن هزینش شد

دکتر درخواست بده چک میشه

دوتا سونو می‌نویسه هزینه ی دوتاشو میگیرن
من ۳۰هفته هم چسبندگی رفتم هم رشد
شد ۲۱۲۰

جدا ک نه همونه ولی هزینش جداس واسه من هر دو را نوشت توی یه برگ دفترچه سونوگرافی گفت بیمه یکیش را قبول میکنه منم رفتم دکترم گفتم هر کدوم را جدا بنویسه برام

برا من ۳۳ هفته سونو رشد فرستاد ،۳۵ هفته سونو چسبندگی

سوال منم هست گفتم شاید دکترم سونو‌رشد بعدی چسبندگی بگه

جدا هزینه میگیره

سوال های مرتبط

مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری