۷ پاسخ

زور میزنه و گریه کنه؟

دکتر به من گشف آب قند.

طبیعی هس دختر من تا یه هفته پی پی نمی‌کرد اشکال نداره که یه مدت بخوان وزن بگیرن کمتر پی پی میکنن بعد باز درست میشه میشه یه روز در میون یا هرروز

اگر نوزاد ۱ ماهه چند روز مدفوع نکند، همیشه به معنی یبوست نیست و بستگی به نوع تغذیه‌اش دارد:
اگر فقط شیر مادر می‌خورد: ممکن است حتی تا ۵ تا ۷ روز (و گاهی بیشتر) مدفوع نکند و اگر حال عمومی خوب است، شکمش خیلی سفت نیست، شیر را خوب می‌خورد و بعد از چند روز مدفوع نرم دفع می‌کند، معمولاً طبیعی است.
اگر شیر خشک می‌خورد: معمولاً انتظار می‌رود مدفوع منظم‌تر باشد. اگر ۲ تا ۳ روز مدفوع نکند، بهتر است با پزشکش مشورت شود، به‌خصوص اگر همراه با علائم دیگر باشد.

تا ده روز پی پی نکنه طبیعیه سکته چرا

شیاف بده تظمینی پی پی میکنخ

عزیزم بهش گرمیچر بده

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۱ ماهگی