شما بعداز ۸سال آمپول کزاز زدید ؟ بزنم ؟ بهداشت گیر داده ؟

۹ پاسخ

۱۰ سال بگذره باید بزنی

هر سری که بزنی
تا ده سال ایمنی داره برات
پادتن تو بدنت هستش
بازم از دکتر خودت و دکتر مرکز بهداشت سوال کن

من نزدم مشکلی هم پیش نبومد

من نزدم بهداشتم بهم نگفته تاحالا

بله من ۹ سال پیش زده بودم الان بازم زدم

اشکالی نداره اگر بزنی . من یادم نیومد ۴سال پیش زدم یا نه دکترم گفت بزن . بچه هم واکسینه میشه

منم تو بارداری زدم چون ۱۰ سال از قبلی گذشته بود. ولی هفته ۲۸ اینا بود فک کنم.

آمپول کزاز چیه؟؟

من سال98 زدم
نمیدونم الان باید بزنم یا نه

سوال های مرتبط