نظرتون راجب زایمان طبیعی؟🫠

۸ پاسخ

والا من هرچی تو اطرافیان دیدم خیلی راضی بودن و از سزارین به شدت بد میگفتن حالا گفته هاشون به کنار چیزی که خودم سر مامانم دیدم یه وحشت عجیب از سزارین تو ذهنم ایجاد کرده اسمش هم میاد تن و بدنم میلرزه مامانم سر سه تا سزارینش عذاب جهنم کشید کلی مشکل براش به وجود اومد هنوزم که هنوزه دردا و عوارض سزارین باهاشه🥲

خوبه

میگن با اپیدورال زایمان طبیعی مثل آب خوردنه

بدن با بدن فرق داره جاری سابقم عین اب خوردن زایمان میکرد بخیه نمیخورد می‌گفت درد زیاد نمیکشم
ولی من پاره شدم ۱۰ سانت شدم ولی نشد گفت نمیتونی بزور بردن سز

خیلی اشتباهه ‌
یکی از اشناهام زایمان اولش طبیعی بود دومی سزارین
میگفت سزارین خیلی بهتره اصلا درد نداره
دقیقا هم همینطوره منم اصلا درد نداشتم وقتی پمپ درد داری اصلا چیزی متوجه نمیشی

نه هم به زیبایی ظاهری صدمه میزنی هم درد داره

من که میترسمم نمیرم ب هیچ وج
و ازینکه بخاد بخاد بخیه بخوره متنفرم

ترسناک 😁

سوال های مرتبط

مامان مَخمَل مامان مَخمَل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد آدرین مامان محمد آدرین هفته بیست‌ونهم بارداری