۴ پاسخ

بخاطر ریفلاکس .شیر خودت رو میدی یاشیرخشک

پسر منم وقتی شیر زیاد میخوره بینش صدا میده رفلاکس داره احتمالا

بخور سرد بذار واسش

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی