آنتی بیوتیک خیلی داروی خطرناکیه و بدون تجویز پزشک نده به بچه
ببر دکتر چون اگه کهنه بشه درمانشان سخت تر میشه
و اینم بگم آنتی بیوتیک جز دارو هایی هست که نباید بیشتر از یک ربع ساعتش جابجا بشه و الا تاثیر نداره
شما دقیقا سر وقت میدادی؟حتی شب ها؟
وقتی سرفه میکنه اروم بزن پشتش تا این خلطا کنده شه
دانه به رو یکم آبجوش بریز در بذار روش بمونه ، لعاب ک داد اون لعاب رو بده بخوره
من اب جوش ریختم تو لیوان گذاشتمرو سماور. آب اش رو ریختم تو شیشه داذم خورد
من دخترم همون روز اول دکتر بردم پلارژین و نیوتادین و داذ و قطره بینی. من خودم لعاب تخم به و عناب هم بهش دادم. ولی اگر تا یک هفته مصرف کرد و خوب نشد مجدد باید ببرین دکتر
من ک ب پسرم سه روز سغکسیم دادم هر ۱۲,ساعت یک قطره چکان پر چرک گلو و آب دماغش وایستاد روز چهارم خوب شد دیگه نداذم
عزیزم آنتی بیوتیک برای بزرگسال بدون نظر دکتر اشتباهه چه برسه بچه، به هیچ عنوان بدون نظر دکترش آنتی بیوتیک نده خطر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.