باباع اینطوری ضرر داره که نیم کیلو بخوری ن اینکه ی ذره نوک انگشت بندازی داخل سوپ😐
زرشک فکر نکنم
آب زرشک بخوری میگن خوب نیست
من میخورم
من گاهی یکم زرشک زعفرون رو برنج میخورم البته ۳ ماه اول نخوردم
من میخورم همیشه
ضرر نداره. به اندازه تو غذا باشه مشکلی نیست من میخورم همیشه
تو غذا ضرر نداره زیاااااادش خوب نیس
کی گفته خودم خوردم نکن واصه همین شکمم درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.