بچه ها بارداري براي شما دير گذشت يا زود؟؟

۱۹ پاسخ

دیر.

من استراحت مطلق بودم ولی مثل چشم بهم زدن هفته ها گذشت بشرطی که نگاه نکنی به روز شمار حاملگی ک توی برنامه هست

من چون استراحت مطلقم هر روزش هزار روز گذشت، فقط ماه ششم خیلی به نظرم زود گذشت...

وحشتناک دیر میگذره
چون ۴ ماه اول همش زیر سرم و آمپول بودم از بس بالا آوردم، این ماه هشت هم مثل لاک پشت میمونه😭

تا الان که زود شکرخدا🌼

خیلی دیر مخصوصا ۴ ماه اول که قشنگ ۴ سال گذشت.

دیر خیلی دیییرررر

دیییییییرررررررر

من چشم به هم زدم الان 13 هفته ام🤣

واسه من من که خیلی طولانی شده

گاهی زود گاهی دیر

خیلی دیر میگذره

زود🥲🥲🥹

دیر میگذره

برای من زود گذشت ولی توی۷ گیرکردم یهو

من ماه هشت و نه خیلی دیر گذشت یعنی تا هفت یه طرف از هفت به بعد یه طرف

سه ماه اول چون ویار داشتم دیر میگذشت. 4وپنج نفهمیدم اصلا. شیشم نرمال داره میره

برای من که ۱۶ هفته رد کردم و ۱۶ دیگم مونده خیلی دیر داره میگذره😕😂

واسه من خیلییی داره دیر میگذره واقعا

سوال های مرتبط