18 هفته بهترین موقع هست ولی بیشتر از 18 هفته هم نباید بشه
من امروز18هفته و دوروزمه ک میرم دکترم گفت بهتربن تایم همین 18هفته است
۲۲ هفته که دیره 😐
عزیزم دکتر من منو ۱۲ هفته و ۶ روز فرستاد انتی
۱۸ هفته انومالی ۲۴ هفته ام که گفت برم ازمایش دوره دوم بارداری و بدم
۱۸هفته رفتم من
۱۸ هفته توی ایران میرن چون خدایی نکرده اگر مشکلی داشته باشه فقط تا هفته ۱۹ اجازه سقط میدن ، اما خارج از ایران آنومالی توی ۲۲ هفته انجام میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.