۵ پاسخ

18 هفته بهترین موقع هست ولی بیشتر از 18 هفته هم نباید بشه

من امروز18هفته و دوروزمه ک میرم دکترم گفت بهتربن تایم همین 18هفته است

۲۲ هفته که دیره 😐
عزیزم دکتر من منو ۱۲ هفته و ۶ روز فرستاد انتی
۱۸ هفته انومالی ۲۴ هفته ام که گفت برم ازمایش دوره دوم بارداری و بدم

۱۸هفته رفتم من

۱۸ هفته توی ایران میرن چون خدایی نکرده اگر مشکلی داشته باشه فقط تا هفته ۱۹ اجازه سقط میدن ، اما خارج از ایران آنومالی توی ۲۲ هفته انجام میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری