من همون روز رفتم
من قبلش سونومو بردم بهش نشون دادم
اره بین ۲۲ تا ۲۳ هفته برو تا واست آزمایش و سونو گرافی بنویسه
من دکترم چیزی نگفت گفت ۲۴ هفته آزمایش قند برام نوشت بعدش گفت اگر دردی چیزی داشتی بیا نیاز نیست عزیزم بری چکاب خاصی نداره
آره بنظرم
چون برای من هم تو ۲۲ هفته وقت بعدی رو گذاشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.