خانما بعد سونو آنومالی کی باید وقت دکتر بگیریم؟۲۲ هفته اینا خوبه

۵ پاسخ

من همون روز رفتم

من قبلش سونومو بردم بهش نشون دادم

اره بین ۲۲ تا ۲۳ هفته برو تا واست آزمایش و سونو گرافی بنویسه

من دکترم چیزی نگفت گفت ۲۴ هفته آزمایش قند برام نوشت بعدش گفت اگر دردی چیزی داشتی بیا نیاز نیست عزیزم بری چکاب خاصی نداره

آره بنظرم
چون برای من هم تو ۲۲ هفته وقت بعدی رو گذاشت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری