۶ پاسخ

من تا وسط ۵ ماه ویار داشتم اونم بدجوری بود مثل تو طبیعی عزیزم

من اوایل اینقدر حالم بد بود ۵ کیلو لاغر شدم
منم مثل شما آب بدم میومد
آب گاز دار بگیر از سوپرمارکت
یا تو آب خیاری چیزی بنداز مزه شو عوض کنه

منم همینطور هستم سه چهار کیلو وزن کم کردم چند بار سرم زدم
وقتایی که خیلی حالم بده قرص ضد تهوع می خورم

گلم انداسترون بخور هر ۱۲ ساعت منم همینم

عزيزم ديگه همون بارداري يروز خوبي يروز نه من انقد حالت تهوع ميگرم كه نگو ديگه خودش كم كم ميره تحمل كن قرص هم واس حالت تهوع نخور بهتره

دیگه اوایل حاملگی اینجور چیزا طبیعیه

سوال های مرتبط