صندلی غذای دخملی هم رسید 🥹🩷قشنگه ؟

تصویر
۷ پاسخ

مبارکت.
انقد گرون شده من مال خواهر زادم اوردم برا بچم تر و تمیز والا گفتم دیگ انقد ندارم هزینه کنم ولی اگ داشتی خریدی بهتر بزار برا بچه بعدیتم

خیلی قشنگه مبارکه

مبارکه ولی بنظرت ۱۱ میلیون برا ی صندلی زیاد نیست ؟

بله مبارک باشه گلم 😍

چ قشنگ چند خریدی

چه قشنگه. چند خریدی عزیزم؟ از کجا گرفتی؟

بله مبارک باشه گلم

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی
مامان نینی ماه✨️ مامان نینی ماه✨️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌸بهارنارنج🌸 مامان 🌸بهارنارنج🌸 هفته سی‌وهشتم بارداری