دوستان پوره انبه برای نوزاد ۹ماهه خوبه، ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

خوبه نوشجونش
خودتون بهترصلاح میدونید
امابنظرم تکه کنید بزارید جلوش خودش برداره بخوره
امتحان کنید میبینید ک همه رو هم میخوره

من هنوز ندادم اصلا نمیتونم با بچه برم خرید 😔 حتی نمیتونم برم برا خودم لباس بخرم خیلی سخته

اره عزیمز منم میدم

بله عزیزم عالیه

من می‌ذارم تو پستونک میوه خوری خیلی دوست داره

من پوره نمکنم تیکه میدم بخوره

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۴ ماهگی