دیگه بدون درد دارم میرم زایشگاه دعام کنید🥺

۱۴ پاسخ

الهی بگردم انشالله زایمان راحتی داشته باشی عزیزم

انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم
منم صبح رفتم ولی درد خفیف داشتم دهانه رحم بسته بود دکتر گفت اگر بخوایی میتونی بستری بشی ولی باید دو روز اینجا بمونی تا آمپول فشار بزنیم زایمان کنی منم ترجیح دادم تو خونه خودم ورزش کنم ولی دیگه فردا میرم برای بستری توکل بر خدا

بابا وسط خونه چهارزانو میزدی
تا کیسه اب پاره بشه
سز کنن

یا خدا

بسلامتی
فاطمه ایشالا با نینی بیای خونه

ان شاءالله به سلامتی فارغ شی شما واسه ما دعا کن

انشالله به راحتی زایمان کنی عزیز دلم

انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم

انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم برای ما چشم انتظارا هم دعا کن❤️

اگه هنوز بسته ای برت میگردون خونه نترس اول وآخر باید زایمان کنی عزیزم

انشاالله با دلخوش بری و بیای واسه هرمی هم بچه میخواد دعا کن

بسلامتی بری وبرگردین دعا کن‌مارو طبیعی هستی؟

زایمان کردی عزیزم

الکی بگو لخته دفع کردم نگن برو یه هفته دیگه بیا

سوال های مرتبط

مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان چیـپَّلُـوك🐨🤍 مامان چیـپَّلُـوك🐨🤍 ۱۰ ماهگی
مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی