شیر خشک اپتامیل نظرتپن چیه

۴ پاسخ

عالی و سبک. من راضیم.

سلام عزیزم منم به پسرم 2ماه شیرخشک آپتامیل میدم وزن دهیش عالیه و خوب سیر میشه بچم

عالیه زودتر هم حضم میشع

خواهرم ب بچش میداد فوق العااااده بود ،انقد بچش تپلی میشد ولی ب شیرخشکای دیگ حساسیت داشت و یه سره یبوست میشد

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۶ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو♡ مامان ماهلین کوچولو♡ ۷ ماهگی
مامان صدرا و جوجه🥹 مامان صدرا و جوجه🥹 هفته هشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۶ ماهگی