سلام آیا شیرخشک نان 1خوبه یا ببلاک ای ار

۲ پاسخ

اگه حساسیت نداره نان بده

هر دوش خوبه ببلاک یکم سنگینه ولی وزن دهیش عالیه من ببلاک میدم روزی سه وعده

سوال های مرتبط

مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان مهرادکوچلو مامان مهرادکوچلو ۶ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی