۳ پاسخ

وای این واکسن هجده ماهگی خیلی درد زیادی داره مواظب تبش باش از فردا پاش لنگ میزنه طفلی تا دو سه روز

بدترین واکسن ۱۸ماهه هست فردا نمیتونه راه بره از دردش
هواست باشه تبش نره بالا

حتمن جاش درد گرفته دیگه. شاید کمپرس گرم بزاری بهتر شه

سوال های مرتبط

ستاره ستاره قصد بارداری
mona mona قصد بارداری
سلام خانم ها ببخشد پسرم هفت سال داره یک و نیم سالی میشه که بردیم روانپزشک کودک نورا مغز گرفتن گفتن پیش فعالی داره الان نزدیک یک و نیم سال که دارو مصرف می‌کنه قبلا زیاد پرخاشگری میکرد بیرون رفتنی هم بیشتر میشد اذیت هاش زیاد کوشی نگاه میکرد الان وقتی خودم و خودش هست زیاد برای می‌کنه یا بعصذ از ظهر ها می‌خوابه منظم تو مدرسه عالی بیرون رفتنی عالی فقط باباش و دیدنی یکم اذیت می‌کنه باباش هم مثل آدم بزرگ باهاش رفتار می‌کنه چیزی بخواد لج می‌کنه نمیخوره مثبت بستنی یا...خلاصه در طول روز رابطه اش با من یا مامانم که هرزگاهی خونه آوا می‌ره خوب الان میگم وقت دکتر میگه نبر قطع کن کم کم فایده ندارد دارو ها در صورتی که یه وعده نخوره میگه سر درد دارم منم میگم خب هرزگاهی اذیت کردن عادی خب بچه هست
در این یک و نیم سال هر سه ماه که مراجع مردیم هر سری دارو هاشو زیاد می‌کنه دکتر خوبیه و تجربه دار هست نمی‌دونم ولی تا چند سال باید دارو بخوره تا خوب شه قطع کنیم
تجربه ای دارید بنویسید خیلی ممنون میشم