۶ پاسخ

عزیزم انشالله به سلامتی زایمان کنید فعلا خوش بگذون نگران نباش هر کسی یه جوری زایمان میکنی تا میتونی به خودتو کوچولو برس من خودم طبیعی زایمان کردم خیلی اذیت نشدم فقط وقتی که سر بچه میخاد بیاد درد داری بعدشم فیلم های زایمان نگاه نکن

سزاارین کن طبیعی خیلی وحشتناکه

ی پسر ۷ ماه داری ؟!!
زدی ی پسر ۷ ماه دارم تو سوال قبل خب پسرت چجوری دنیا آوردی
چند سال داری ؟!زدی ۱۴ !!!!

واقعاا ۱۴ سال داری؟!!

قدت چنده؟!!

عزیزم نگران نباش ایشلا ب سلامتی بچتم بغل میگیری
گلم هر کسی بدنش فرق داره با دیگری ولی تجربه من طبیعی بود و اصلا خوب نبود اگ برگردم عقب سزارین میکنم

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ام بارداری