۴ پاسخ

ینی هیچی نمیخوره؟!
شاید گلوش دردداره؟!

من اینجوری شده بودم اسید معدم زده بود بالا

گلوش چرک کرده

خب شما چرا اینجوری بودین؟گلوش درد نمیکنه؟شاید بی اشتها شده شربت اشتهاآور بگیر براش

سوال های مرتبط