۷ پاسخ

اوایل طبیعیه میدونی چرا؟!😍

شیاف پروژسترون۴۰۰بخر تا وقت دکترت استفاده کن هرشب یه دونه

درد پریودی طبیعیه

نه تو هفته ی تو که بودم من دردام بدتر از پریودی بود

با اجازه دکترت شیاف مصرف کن

باید شیاف بزاری خب

من هنوزم دارم درد پریودی

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ویکم بارداری