۶ پاسخ

تخم مرغ

ای کاش منم خواب بودم
خیلی خوابم میاد🥲🥲🥲

سیب زمینی ابپز و کره و نمک بهترین غذا هس پوستشو بگیر بذار تو اب بپزه 👌🥰

من دیروز سیزمینی مرغو گذاشتم ابپز شد بعد پخت بهش روغن زیتون زدم توپ توپ کردم دادم بهش خورد دوستداشت من زردچوبه توابش زدم کنارش نمک زدم خیلیی کم ک فقط از بی مزگی دربیاد
میتونی کرم بزنی

حریره بادام اتمیل زود آماده میشه

خوشبحالت

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان دخترطلا✨ مامان دخترطلا✨ ۱۵ ماهگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان 🩵آرکان👼گردالو مامان 🩵آرکان👼گردالو ۱۷ ماهگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان Bardia مامان Bardia ۱۶ ماهگی