کیا فردا آزمایش قند بارداری دارن؟🥲

۵ پاسخ

من دیروز رفتم😅❤️😶

منم فردا باید برم

مننننننننن

ببین من اومدم خونه پودرو با آب که قاطی کردم ریختمش توی یه لیوان پررررر یخ بعد خوردم یه چیزی شبیه شربت یا یخ دربهشت شد قابل تحمل بود ولی بدون یخ نمیشد خوردش
بعدش که خوردم دراز کشیدم تا یکساعت بشه بعد رفتم اینجوری حالم بد نشد❤️

من ۲۶هفته رفتم تموم 😣😣

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان مامان پناه مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری