چرااا بخدا اصن سخت نیست بعضیا گندش کردن
اصلا چیز خاصی نیس
چیز خاصی نیست الکی بزرگش میکنن
من موندم برم یا بمونم
اصلا ازمایش سختی نیست ، حتی شربتش هم اونقدرا ک بعضیا گنده اش میکنن دلو نمیزنه ، مثل شیرینی آبمیوه اس یکم بیشتر
فقط سعی کن بعد اینکه خوردی یه جا ثابت بشینی یا اگه شد دراز بکشی که حالت تهوع یا سرگیجه نگیری همین
چقد بعدش حالت تهوع گرفتی؟
من شدید حالت تهوع گرفتم بعدش🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️جای خنک بشین اصلا راه نرو
سرتم پاییننباشه
منم فردا آزمایش دارم همین قند بارداری رو
منممم😐😐😐
من ۱۱ فروردین انجام دادم اصلا اونجوری که میگن بد نیست فقط یه کوچولو سرگیجه گرفتم که هوا خنک شد خوب شدم .فقط حوصلم تو آزمایشگاه سر رفته بود
اول یه کوچولو با آب معمولی پر کن که کامل حل بشه بعد آب سرد بریز
کاش سختی بارداری آزمایشاش بود
چیز خاصی نبود. شربتشم با آب معدنی خنک درست کنی اوکیه
اصلا سخت نیس شربتش پرتقالیه فقط باید جات خنک باشه جات گرم باشه حالت تهوع میگیری
چرا غم؟
من آخر هفته دارم
از اول بارداریمم استرس دیابت بارداری داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.