سلام خانما
امپول ریه رو کی میزنیذ؟

۵ پاسخ

برای همه نمیزنن گلم هرکسی ممکنه بستگی ب شرایطش ی سنی از بارداری بزنه

سلام عزیزم من از جای دور داشتم می اومدم تهران ک بمونم تا زایمانم توی ۳۲ هفته فک کنم زدم

سلام من دوتا زدم ۱۱ هم باید دوتا بزنم هر ۱۵ روز

من ۲۸ هفته زدم

سلام نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری