۴ پاسخ

آخه ۴ کیلو به بالا ک دیگه بخاطر دیابت بارداریه

به ژنتیک ربط داره اصلا به خوراک مربوط نیست

فکر زاییدنم باشین😭😭😂😂



تا سه کیلو خوبه بعدش تپل میشه

همچین خوبم نیس، وزن بچه بایدنرمال باشه زیادشم خوب نیس اصن

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی