خانما به نظرتون اسم شاهان چطوره؟

۱۸ پاسخ

منم بچه جاریم گزاشته شاهان حقیقتا اصلا خوشم‌نمیاد خیلی سنگینه

نهه🫣🫣

من نمی‌پسندم

قدیمی شده ولی نظر خودتون مهمه

صدرصد شاهان مگه داریم از این قشنگتر اسم😉

درخواست میدی من‌پرم عزیزم

دوس ندارم فک میکنم دراینده مث اسم جنگیزو هوشنگ میشه البته بااحترام این همه اسم قشنگ هست چراشاهان

منم می‌خوام این یکی بزارم شاهان اما موندم بزارم یا نه اسم دوتا پسرای من یکی ماهان هست یکی هم طاها

نه اصلا

خیلی قشنگه.ولی بشدت زیاد شده
شاهبد
شاهو
باز کمترن

خیلی قشنگه

نه خیلی زیاد شده چندسال دیگ تو مدرسه همه شاهانن

قشنگم منم انتخاب کردم برای پسرم

منم خودم زیاد نمیپسندم ولی خب..

مرسی از همتون قشنگا

قشنگه

خعلی قشنگه ولی شوهر من نمیزاره بزارم رو بچم🥲🙂

عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دو تا جوجه🩷🩷 مامان دو تا جوجه🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهان🌙👶🏻🩵 مامان ماهان🌙👶🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری