۹ پاسخ

۱۲ هفته انتی چی گفت؟

۱۸ هفته به بعد میگن بهتره

اگه پسره درسته

چی بود حالا

عزیزم من ۱۴ هفتگی رفتم درست بود.توبرگه باقطعیت واسم نوشت.

اگه پسر گفته آره ۹۰ درصد درسته ولی تا آنومالی پیش کسی نگید که دیگه قطعی شه

میشه تو15هفتگی ان تی رفت

بله ولی اگه عجله نداری بذار واسه آنومالی

اره عزیزم کم پیش میادک دقیق نباشه

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته هفدهم بارداری