۶ پاسخ

از چهل روزگی اگر کمرش به شکمت تکیه بده مشکل نداره
بچه من از اول دوست داشت بشینه دکترش گفت اوکیه

کمرش چسبیده باشه ب سینه ی نظرم از4 5 ماهگی میشه دیه

دختر من رفلاکس داشت اصلا تو بغلم نخوابوندمش از همون کوچیکی مینشوندمش آخه میترسیدم بخوابونم بالا بیاره بره تو ریه ش

میتونی بنشونی

دختر من از سه و نیم ماه تو بغل نشست

از ۵ماه و نیم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی