مامانا طبق گهواره چند هفته برم برا انومالی

۷ پاسخ

من موقع انتی نوبت انومالی هم زد 18 هفته و ۳روز

۱۸هفته و۳روز

هفته دیگه

18هفته

کاری به گهواره نداشته باش خودت که وارد ۱۸هفتع شدی باید بری

من دکتر سونوگرافیم موقع ان تی نوبتمو داد🦦

هفته دیگه میتونی بری دوشنبه خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیسل و پِسملی مامان آیسل و پِسملی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی
🩷👼🏻🩷👼🏻🩷👼🏻🩷🩷🩷 مامان فسقلی 🩷👼🏻🩷👼🏻🩷👼🏻🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری