۵ پاسخ

به منم داد یک دکتر ۵۰۰ / یکی دیگه گفت ۳۲۵
من توی اوج مریضی دو بار پانصد نصف کردم و حدود ۱۲ ساعت یکبار خوردم
اما دو روز بعد که دیگه تب شدید کردم و حالم خیلی بد بوذ ۵۰۰ خوردم هر ۸ ساعت و به مدت ۲ بار
یکم بهتر شدم و دوباره نصف خوردم
دوباره تب کردم دفعه بعدی ۵۰۰ خوردم
خودت حالت بسنج
من وقتی درد و تب داشتم می خوردم
یعنی فاصله قرص ها گاهی ۱۲ ساعت با بیشتر هم میشد اما هیچ وقت نمی گذاشتم فاصله کمتر از ۸ ساعت باشه

من خودم نصف میکردم میخوردم
ولی دوزش اوکیه
خودم دوس نداشتم

ساده باشه مجازه
فرق نمیکنه دوزش ۳۲۵ یا ۵۰۰ باشه

عزیزم استامینوفن ساده خطری نداره بی خطره دکترمم ب من داده کدئین دار ضرر داره

۵۰۰هم مجازه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری