خانوما برای تب استامینیون ۳۲۵ بخورم یا ۵۰۰ ؟؟

۳ پاسخ

۳۲۵ باید بخوری

با دکترت یا ماما مشورت کن
سرخود خوردن خیلی خوب نیست
اما اگه حالت خیلی بده ۳۲۵ بهتره
امیدوارم زود خوب شی🌱

من ۳۲۵ میخوردم تب و لرز کرده بودم
ولی هیچی مثل سرم جواب نبود

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه ها😍 مامان جوجه ها😍 روزهای ابتدایی تولد