خانوما برای نفخ چی خوبه برای یک ماه؟؟؟

۲ پاسخ

دایمیتیکون خوبه کولیف خوبه قطره هستن

بچه هامون تو ی روز به دنیا اومدن😍
پسر منم خیلی نفخ داره خیلی بیقراره همش گریه میکنه و بیقراره😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶 مامان فندق کوچولو👶 ۵ ماهگی
مامان بهسا خانوم😍❤️ مامان بهسا خانوم😍❤️ ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی