سلام مامان دوقلوها شما هم بعد از سز آمپول انوکسا میزنید؟

۶ پاسخ

اره به من ۷ تا داده بود ، من ۴ تاشو زدم ، دردش زیاد بود

تا ده روز اره

تا ۱۰روز هپارین زدم

برا همه میدن واسه من هفتا داده بود

من نزدم

واسه چیه اون‌ آمپول.

سوال های مرتبط