چایی زنجبیل خوبه برای سرماخوردگی

۵ پاسخ

مامان ها من بدجور سرماخوردم گلو درد و سردردم بیشتره چی بخورم بهتره

چیزایی ک طبع گرم داره حتی عسل مصرفش خوب نیس تو بارداری ولی الان بخاطر یرماخوردگی یکم بخورین

زنجبیل خیلی طبع گرمی داره برای سرماخوردگی ابلیمو تازه و یک قاشق چایی خوری عسل خوبه
دمنوش به و عناب هم خوبه

تو هفته شما زنجبیل خوب نیس عزیزم

چای کلا برا سرماخوردگی خوب نیست
اما ابلیموعسل درست کن داخلش زنجبیل بریز خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان ماهان و ماهلین مامان ماهان و ماهلین ۶ ماهگی
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان فاطمه رقیه مامان فاطمه رقیه ۱۰ ماهگی