سلام بچه ها کیا مثل من هنوزشیاف مصرف میکنن؟؟

۱۰ پاسخ

من روزی دوتا استفاده میکنم

من از اول استفاده میکنم هنوزم دارم استفاده میکنم

من از ۹ هفته شیاف میزارم . قطع کردن یهویی ضرر داره

از۵هفته می‌ذارم تااخرگفته بذار

من هرشب استفاده میکنم

من تا آخرمیزنم اوایل ۴تا بود روزی الان یدونس

من از اول تا الان دارم میزارم

من ک تا هفته ۳۴ دکترم گفته استفاده کنم

من دکترم گفته هر موقع درد داشتم از شیاف استفاده کنم .

از چند هفته میزاری؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد