۱۷ پاسخ

اوین و ملورین قشنگ🥰

اسم دختر من آوینا

عاشق اسم پناهم

اوین، جانا

هر چی میزاری فقط پناه نباشه .کل گهواره شده پناه

دوقلو دختر هم اسم چی بزارم🤔

آوین

طنین

آوین

اره خیلی قشنگه
منم میخام اسم دخترمو بزارم آوین

من اول میخواستم بزارم‌ طنین منصرف شدم

ایرن هم قشنگه من تازگی ها شنیدم خوشم اومد

پناه بهتره...جانا اصلا نزار معنیش بزن

آوین قشنگه🥰

جانا و طنین بنظرم قشنگ تر از بقیشونن

من قصدم اینکه اگه بچم دختر بود بزارم آوین

اسم دختر خیلی سخته انتخابش🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان دخترای نازم🎀🌙 مامان دخترای نازم🎀🌙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخودچی💙💖 مامان نخودچی💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوین خانوم مامان آوین خانوم ۴ ماهگی
مامان 💞نی نی🍼🐣💞 مامان 💞نی نی🍼🐣💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری