ممنون عزیزم خدا دختر خودتم حفظ کنه انشالله بری سونو آنومالی دلت شاد بشه برگردی بیای خبرش بهم بدی😍
سلام امروز رفتم سونو ، درست گفته بود بچه دختره
سلام شما سونو رفتین ؟
شما چند هفته بودین ک رفتین ؟
سلام ، دکتر چند درصد احتمال دختر بهتون داد؟
و اینکه چیز دیگه ای نگفت ؟
آخه ب من گف لباس نگیرم و پیش کسی نگم
چرا از ان تی نی نی منا نمیگین
به نظرتون بچم چیه
خیلی ام مفید ه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.