۵ پاسخ

ن عزیزم

زایمانت طبیعیه؟
کدوم بیمارستان میری

نه دیگه

واسه من سونو وزن و موقعیت جنین نوشته

فکر نکنم مگر دکترت صلاح بدونه بری سنو بدی من یه ازمایش خون دارم اونم چون پلاکت پایین بوده

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد