خانما هزینه انومالی با nt فرق میکنه ؟؟؟

۷ پاسخ

اره زیاد تره

عزیزم برا من آزاد ۲۷۰۰

اره عزیزم

من انومالی با بیمه ۵۰۰ خورده ای شد

2.800 بدون هزینه سونو داخلی برای طول سرویکس

اره اخرین بار پرسیدم۱۴۰۰

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌ام بارداری
مامان زُحَل🪐 مامان زُحَل🪐 ۶ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری