۷ پاسخ

بیمه قبول نمیکنه من انجام دادم ۳تومن شد

فک نکنم بیمه قبول کنه

من انتی سونوی داپلر دادم
فقط انتی رو بهم گفته بود ۱۸۰۰
که با داپلر ۲۹۳۰ پرداخت کردم
بیمه هم تاثیری‌نداره اگه تکمیلی داری میتونی فاکتور بگیری

2500 داپلر
1و800 انومالی

۲۲۰۰ شد برا من

داپلر جداست از آنومالی

من زنگ زدم گفتن از ۱۵۰۰ به بالاس بستگی به نسخه داره

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیمون
❤️ مامان نور زندگیمون ❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رقیه💗🍓 مامان رقیه💗🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری