۳ پاسخ

استیل پارس خوبه
پیرکسم خوبه
رویی الان دیگه روی واقعی نیست ۱۰۰٪ آلومینیوم داره

ن بابا الکی درگیر نشو استیل و حتی روحیم خوبه یه ناخالصی آخه

پیرکس بگیر که نشکن باشه
الان سایز کوچیک دوروبر ۷۰۰ ۸۰۰ تومنه
من تو استیل میپزم اونم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوچشم زیتونی مامان جوجوچشم زیتونی ۹ ماهگی
مامان مامان ماهان مامان مامان ماهان هفته سی‌وچهارم بارداری