۱۱ پاسخ

سلام ازمن ۳میلیون گرفت

منم فعلا زیر نظر جنتی هستم ، ولی چون اورژانسی رفتم زیر نظرش شماره نگرفتم از منشی، شماره ای داری شما بشه سوالی مرسید؟

ولی کارش خیلی دقیقه خطا نداره

وای منم شنبه اینده میرم بابایی انومالی ولی لامصب نصبت ب بقیه خیلی میگیره

من پیش یوسف وند با اکو قلب شد ۳۹۰۰

من همدان انجام دادم 1300

من رشت انجام دادم حدود ۱۵۰۰

تو‌گهواره دیروز دیدم یکی گفته بود ۱۷۰۰شده سونو انومالیش.البته نمیدونم کجا انجام داده

بابایی از بقیه گرونتره برا آریا من داده بودمش ۵۰۰ پیش بابایی الان که بیشتره

سوال منم هست سونوی انومالی قیمتش چنده

زیر نظر کدوم دکتر هستین؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری