تنورساز رفتم ۲٫۶۰۰ شد
انومالی اسکن امروز رفتم تنورساز۲۷۰۰
من یوسفوند گفت انومالی 2 و نیمه
من از تنور ساز پرسیدم گف 2/600 اکوی قلب 3/300
ولی کدخدا زاده گف اکوی قلب جنین5/300 آنومالی رو دیگ نپرسیدم😐😐😐
من رفتم پیش بوستانی دوقلویی شد نزدیکای ۵تومن با بیمه
زنگ ک زدم گفت ۳ونیم هرکدوم بدون بیمه
بعد رفتم بابیمه هرکدوم شد تقریبا۲ونیم
نمیدونم ولی ان تی سوال کردم بهزادی ۱۴۰۰ و خورده ای بود منتظرم برم براش انتی بدم همه میگن عالیه کارش انومالی هم میرمپیشش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.