خانومای دزفولی هزینه آنومالی چقد شده؟

۶ پاسخ

تنورساز رفتم ۲٫۶۰۰ شد

انومالی اسکن امروز رفتم تنورساز۲۷۰۰

من یوسفوند گفت انومالی 2 و نیمه

من از تنور ساز پرسیدم گف 2/600 اکوی قلب 3/300
ولی کدخدا زاده گف اکوی قلب جنین5/300 آنومالی رو دیگ نپرسیدم😐😐😐

من رفتم پیش بوستانی دوقلویی شد نزدیکای ۵تومن با بیمه
زنگ ک زدم گفت ۳ونیم هرکدوم بدون بیمه
بعد رفتم بابیمه هرکدوم شد تقریبا۲ونیم

نمیدونم ولی ان تی سوال کردم بهزادی ۱۴۰۰ و خورده ای بود منتظرم برم براش انتی بدم همه میگن عالیه کارش انومالی هم میرم‌پیشش

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوقی💚 مامان فندوقی💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان مینیک🩵 مامان مینیک🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری