سلام . من انجام دادم سونو ۲۴۰۰ شد ، آزمایشش ۶تومن . دکترم گفت آزمایش نیازی نیست انجام ندادم .
من قبل عید ۱۳۰۰ دادم ولی بچه ها اینجا میگن دورو بر۵۵۰۰، ۶ تومن شده سونو
ازمایش برا همه نیاز نیس من ندادم
ازمایشش رو هفته پیش دادم ۱ ملیون
سلام برای من 8 میلیون شد هزینه انومالی
ازمایشش هم گفتن 4 تومن میشه ولی چون گفتن همه چیم خوبه نیازی ب ازمایش ندارم منم ازمایش ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.