سلام دوستان هزینه آنومالی چقد شده ازمایشش هم بگید؟؟

۴ پاسخ

سلام . من انجام دادم سونو ۲۴۰۰ شد ، آزمایشش ۶تومن . دکترم گفت آزمایش نیازی نیست انجام ندادم .

من قبل عید ۱۳۰۰ دادم ولی بچه ها اینجا میگن دورو بر۵۵۰۰، ۶ تومن شده سونو
ازمایش برا همه نیاز نیس من ندادم

ازمایشش رو هفته پیش دادم ۱ ملیون

سلام برای من 8 میلیون شد هزینه انومالی
ازمایشش هم گفتن 4 تومن میشه ولی چون گفتن همه چیم خوبه نیازی ب ازمایش ندارم منم ازمایش ندادم

سوال های مرتبط

مامان آرتین🧒رادین👶 مامان آرتین🧒رادین👶 ۴ ماهگی