سلام مامانا از ازمایش گلوکز من کسی هس سردربیارع ؟

تصویر
۴ پاسخ

خیلی خوبه عزیزم

ن والا اتفاقا خورد ب ماه رمضون دلت نخاد کلی زولبیه بامیه میخوردم

چقدر خوبه ماشاالله
خداروشکر

مامانا چن هفته بودن رو از سونو ان تی حساب میکنن یا ن

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان پرنسس🌸🩷 مامان پرنسس🌸🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی و تو دلی مامان علی و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد