سلام خانما خوبین بچه ۸ ماهه میمونه؟

۷ پاسخ

اره عزیزم

تو هم مثل منی
همش استرس دارم ب هفته های امن برسم البته دور از جون من در خطر زودرسم

اره گلم امپول بتا هم میزنن ک مشکل ریه نداشته باشه

اره عزیزم هرچقدر به ۹ ماه نزدیکتر باشه بچه کاملتره اون یه باور قدیمی که پایه علمی نداره وقتی علائم زایمان زودرس دارید پیگیری کنین و امپول ریه رو به موقع بزنین و تحت نظر باشین

سلام گلم اره میمونه چرا نمونه عزیزم

بله عزیزم چرا نمونه؟؟

سلام آره عزیزم میمونه میزارنش تو دستگاه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان abolfazl مامان abolfazl ۴ ماهگی