۲ پاسخ

درحد نرمال اگه خیلی درد داری بایدبری زایشگاه نشون بدی که یه وقت عفونت نکرده باشه

برو معاینه اگه خیلی درد داری شاید باز شدن بخیه هات من درد داشتم میگفتم حتما طبیعیه دیگه اما وقتی رفتم معاینه بخیه های داخلیم باز شده بود
وقتی بخیه داشت با وجودی که درد داشتم اما اون درد خاص کلا قطع شد

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۳ ماهگی
مامان سید سَمیر🩵👶🏻 مامان سید سَمیر🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی