۴ پاسخ

من دو شب پیش برای اولین بار دخترم رو بردم خیلی دکترش خوش اخلاق بود و قشنگ چک کرد ولی ویزیتش گرونه

من همیشه پیش دکتر آقایی قریحه میرم حالا اگر بچم حالش خوب نباشه ی دفعه بشه که آقایی دکتر نباشن همیشه راضی بودم از همه نظر رفتاری که با بچه دارن وقتی که دکتر واستون میزاره و به حرفاتون دقیق گوش میده همیشه هم‌از داروهایی که دادن راضی بودم و زود بچم خوب شده

اره دکتر های خیلی خوبی داره مطب خیلی تمیز مرتب .همه چی خوب بود برخورد رفتار پزشک تایمی که میزاره کلا عالی بود

دکتر رجا چند باربردم عالی بود

سوال های مرتبط